در راستای تأمین امنیت غذایی و صیانت از سلامت عمومی جامعه صورت گرفت؛
برخورد قاطع دامپزشکی تالش با متخلفان بهداشتی / دو واحد عرضه فرآوردههای خام دامی پلمب شدند
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تالش از پلمب دو واحد عرضه فرآوردههای خام دامی به دلیل تخلفات مکرر بهداشتی و اقدام به کشتار غیرمجاز خبر داد و تأکید کرد: نظارت بر اماکن عرضه فرآوردههای خام دامی در شهرستان بهصورت مستمر و حتی خارج از ساعات اداری با جدیت دنبال میشود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گیلان، میثم جعفری زاویه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو بازدیدهای بهداشتی و نظارتهای سرزده بازرسین این اداره از اماکن عرضه فرآوردههای خام دامی سطح شهرستان، تخلفات بهداشتی متعدد در دو واحد عرضه محرز شد.
وی تصریح کرد: با اخذ دستور از مرجع محترم قضایی و هماهنگیهای لازم، با حضور عوامل انتظامی، نسبت به پلمب این دو واحد متخلف اقدام گردید. همچنین پرونده مربوطه جهت طی مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ارسال شد.
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: حفظ سلامت عمومی و تأمین امنیت غذایی شهروندان اولویت اصلی دامپزشکی شهرستان است. لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم فرآوردههای خام دامی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و هنگام خرید، حتماً به وجود تاریخ انقضاء و نشان سلامت و مهر دامپزشکی بر محصول موردنظر توجه ویژه داشته باشند.
نظر دهید