پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1405/04/03 - 08:17
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مشترک مدیرکل دامپزشکی و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی گیلان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل دامپزشکی استان گیلان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل دامپزشکی استان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان گیلان، به‌ویژه کارکنان و فعالان حوزه دامپزشکی، تسلیت گفتند و بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی و خدمت صادقانه به مردم با تأسی از مکتب عاشورا تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان در پیام مشترک هادی بابایی و حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی احمدی پور آمده است: 

 

بسمالله الرحمن الرحیم 

« اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ»

 

فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش در تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور بزرگترین حماسه ایثار، آزادگی و دفاع از حقیقت در تاریخ بشریت است. 

 

این ایام فرصتی ارزشمند برای تأمل در فرهنگ عاشورا و درس گرفتن از مکتب انسانساز سیدالشهدا (ع) است؛ مکتبی که با پیام ظلمستیزی، عدالتخواهی و فداکاری، چراغ راه همه آزادگان جهان بوده و خواهد بود. 

 

اینجانبان ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان، بهویژه همکاران پرتلاش خانواده بزرگ دامپزشکی، از درگاه خداوند متعال توفیق بهرهمندی از معارف ناب عاشورا و تداوم مسیر خدمت صادقانه به امت اسلامی را مسئلت مینمائیم. 

 

امید است با الهام از فرهنگ ایثار و مسئولیتپذیری قیام عاشورا و با دعای سرورمان حضرت بقیّة الله الأعظم (عج)، در مسیر حفظ سلامت جامعه، صیانت از سرمایههای دامی و ارتقای بهداشت و امنیت غذایی کشور بیش از پیش موفق و سرافراز باشیم.

  • گروه خبری : تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355795
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال گیلان

admin ادمین پورتال گیلان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور