• 1400/03/13 - 13:05
  • تعداد بازدید : 333
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اداره کل دامپزشکی گیلان برگزار شد

دکتر مطهری فرد ضمن تأکید به شرکت گسترده همکاران در انتخابات و انتخاب اصلح فرازی از وصیت نامه حضرت امام(ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص شرکت در انتخابات و همچنین شعری در باره شخصیت امام صادق(ع) قرائت نمود.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان به نقل از پایگاه مقاومت این اداره کل،مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) روز پنجشنبه ساعت 9 صبح مورخ 1400/03/13 با حضور مدیر کل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین، روسای ستادی، ایثارگران، بسیجیان و کارکنان اداره کل در سالن اجتماعات غدیر اداره کل دامپزشکی گیلان برگزار گردید.

 ابتدا دکتر مطهری فرد ضمن تأکید به شرکت گسترده همکاران در انتخابات و انتخاب اصلح فرازی از وصیت نامه حضرت امام(ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص شرکت در انتخابات و همچنین شعری در باره شخصیت امام صادق(ع) قرائت نمود.

در ادامه سخنران این مراسم که حجة الاسلام والمسلمین مقصودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی بود گفت: از ویژگیهای اخلاقی امام صادق(ع) ارزش گذاری امام برای همه افراد جامعه بود. وقتی به نیازمندی کمک می کرد عزت و کرامت او را حفظ می کرد. در یک مورد در تشییع جنازه یک عالم یهودی به احترام علمش شرکت فرمود. با این اخلاق و رفتار امام توانست هزاران شاگرد در رشته های مختلف در دانشگاه خودش جذب و تربیت کند و مذهب تشیع را گسترش دهد.

امام خمینی(ره) هم شاگرد این مکتب است که با شخصیت جامعی که داشت بزرگترین یادگارش جمهوری اسلامی ایران است و کسی در دنیا نمی تواند اثرات اجتماعی، سیاسی و علمی امام را انکار نماید.

در پایان مراسم روضه خوانی توسط حاج آقای مقصودی انجام شد.

 

  • گروه خبری : اخبار فرهنگی
  • کد خبر : 274483
کلمات کلیدی
pubgilan محمد یوسفی

pubgilan محمد یوسفی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه