• 1402/11/21 - 15:24
  • تعداد بازدید : 216
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سالروز 22 بهمن:

مدیر کل دامپزشکی استان گیلان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه داد

دکتر هادی بابایی مدیر کل دامپزشکی استان گیلان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد مردم عزیز، کارکنان و خانواده بزرگ دامپزشکی گیلان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان گیلان، در متن این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و ارایه دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف جامعه است. این انقلاب بعد از گذشت بیش از چهار دهه، با وجود این همه دشمنی ها و تحریم ها به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف همچون سلول های بنیادی، فناوری های نانو، صنعت هوا و فضا و ساخت ماهواره دست یافته است که این امر موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است.

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاور مردان در طول سال های انقلاب اسلامی است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام اسلامی بوده و این پیام را به دنیا می دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است.

 بر این اساس؛ کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان گیلان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی؛ وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی‌شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرده و با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند نمود.

همچنین از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان به ویژه جامعه فرهیخته دامپزشکی استان دعوت می‌نمایم تا با حضور در این راهپیمایی، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 315016
کلمات کلیدی
admin ادمین پورتال گیلان

admin ادمین پورتال گیلان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه